Встановлення фільтра Softis: реальний досвід користувача

Чиста вода з-під крану - це вже не мрія, а цілком реальність. Сьогодні ми поговоримо з Іваном Коваленком, інженером-технологом з водоочистки в Softis Україна. Він поділиться своїм особистим досвідом встановлення фільтра в реальному будинку та розповість, на що варто звернути увагу, щоб результат дійсно радував щодня.

Встановлення фільтра Softis: реальний досвід користувача

Редакція: Іване, з чого почався ваш шлях до встановлення фільтра?

Експерт:
Чесно? Все почалося з того, що ми просто втомилися носити бутильовану воду. У будинку є маленька дитина, чайник ми мили майже щодня - накип діставав. Плюс чай і кава втрачали смак. Одного дня я сказав дружині: «Все, ставимо фільтр». Вибір впав на фільтри Softis, бо я, як технолог, бачив їхню роботу в клієнтів і знав, що вони реально працюють.

Чому саме Softis, а не інший бренд?

По-перше, я бачив, як вони поводяться на різній воді - і на жорсткій зі свердловини, і на міській. По-друге, монтаж і сервіс прості. Там немає якихось «танців з бубном» - приїхали, підключили, перевірили, і все працює. І ще один момент - деталі та картриджі доступні, не треба чекати місяць доставки. Ну і, чесно кажучи, мені подобається, що компанія українська, але з європейськими технологіями.

Які були перші враження після встановлення?

Експерт:
Я от пам’ятаю, як вперше налив склянку води після запуску. Це була прозора вода без запаху хлору. Дитина відразу сказала: «Тато, смачна!» - і це був найкращий відгук. У чайнику накип перестав з’являтися буквально через тиждень. І ще я помітив, що мити раковину стало простіше - вода не залишає білих розводів.

Складно було встановлювати?

Якщо є досвід з сантехнікою, то можна й самому, але я все ж раджу викликати спеціалістів. Це не той випадок, де варто економити. Майстри Softis приїхали, перевірили тиск у системі, підібрали оптимальний картридж під наш склад води. Монтаж зайняв менше години. До речі, отут раджу не соромитися і задавати купу запитань - про обслуговування, заміну фільтрів, що робити у випадку відключення води.

Чи були якісь труднощі після встановлення?

Та дрібниці. Спочатку трохи дивно було, що воду для пиття тепер беремо з окремого краника, але за пару днів звикли. І ще - треба пам’ятати про заміну картриджів вчасно. Це як з машинним маслом: забудеш - і ефект уже не той.

Які б ви дали поради тим, хто тільки планує поставити фільтр?

По-перше, зробіть аналіз води. Це допоможе підібрати правильну систему. По-друге, обирайте перевірені бренди - ті ж фільтри Softis, бо це інвестиція на роки. І по-третє - не чекайте, поки ситуація з якістю води стане критичною. Краще поставити фільтр зараз і забути про цю проблему.

Експерт: Іван Коваленко, інженер-технолог з водоочистки, Softis Україна.